شنبه ۲۶ آبان
نقاشی خدا شعری از طاهرفرجاد
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۵۸ شماره ثبت ۷۰۸۶
بازدید : ۲۷۸۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب طاهرفرجاد
|
گمانم زلف پر چینت ز جنس کهربا باشد
گریزم از نگاه تو ولی دل در بلا باشد
در این آشفته بازارم ببین خوناب می گِریم
به خون آغشته دستانت تو گویی از حنا باشد
برای دیدنت هردم چوخاری روی دیوارم
ز دستت رو نما سازی و گویی از دعا باشد
((شبی گفتی که هجرانم تو را شور غزل باشد
ببین این ناز چشمانم به شهری آشنا باشد
تو مستسقای این عشقی ، اگر رخسار من درمان
چه بی حاصل به مستسقا اگر آبی شفا باشد ))
نصیحت کردی و رفتی ولی ای یار شیرینم
مرا دیدار رخسارت ، چو باران بر گیا باشد
اگر این زندگانی را به هجرانت روا دانی
نگاهی کن به دستانی که پیشت چون گدا باشد
اگر شبها نمی خوابم ز تاثیر نگاه تو
به شکران نقش زیبا را که نقاشش خدا باشد
دلم احساس امشب را به تحسین قاب میگیرد
اگر مجنون به لیلایی اسیر و مبتلا باشد
اگر احوال عاکف را پزشکی خوب رو باشد
چه حاجت نسخه بنویسد که رازش بر ملا باشد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.